Noella rammer plet med deres styles

Modetøj til kvinder er noget Noella forstår at opretholde. Den seneste kollektion har i høj grad været populær ved dette års julesalg. Det er både på web og i fysisk butik, at responsen har været ekstraordinær høj. Bliv lidt klogere på dette innovative danske modebrand i dagens indlæg på Rayuela.dk.

Innovation: Noella formår at bruge deres kreative kompetencer til at skabe noget tøj, der vækker interesse hos deres kernemålgruppe. Med filosofien om at skabe nye kollektioner løbende, er der altid et pres på hvad der skal lanceres, men indtil videre har de formået at opretholde deres høje standard.

De gør det muligt at få noget tøj af høj kvalitet i dansk design, til en pris hvor de fleste kan være med. På den måde formår de at henvende sig bredt, men stadigvæk indenfor en ret central kernemålgruppe.

Forretningsforståelse: Virksomheden er drevet af kompetente personer, der har erfaring inden for tøjbranchen, med en know-how der tilsammen gør dem til et stærkt team. Hver især bidrager de til den daglige drift, med opdelte fokusområder for at løfte effektiviteten som et team.

Det er vigtigt at man som virksomhed kan skelne mellem toplinje og bundlinje. Er man ikke i stand til det, er det en kort fornøjelse man får lov at være eksisterende på markedet. Det ser ud til at det er element de er meget opmærksomme i forretningen, hvilket er en tryghedsfaktor for virksomheden, hvis man kigger med en langsigtet strategi.

Inspiration: Noella opererer også i udlandet. Det er også her der hentes rigtig meget inspiration. Selvom den ofte stå på ventetid i lufthavne rundt omkring, på grund af eventuelle flyforsinkelser med mere, er det stadigvæk besværet værd, da det gør at de hele tiden er skridtet foran konkurrenterne, ved at have fingeren på pulsen – både i Danmark, men også i udlandet.

DNA: Strategien har været helt klar fra dag 1. Den strategi er der blevet arbejdet hen imod benhårdt, hvilket også er en af de centrale grunde til at man har fået den start på markedet, som de har.

Det er en grund til at man bygger forretningsplaner, sådankøreplanen er helt klar.

Vi er spændte på at følge udviklingen for denne danske virksomhed, der er med til at brande – og ikke mindst skabe vækst i det danske samfund. Vi lever af virksomheder, så det er dejligt at nogle tør tage chancen.